2010-10-12 ? 22:43:46

Snötungt

Idag har det legat snö på backen hela dagen. Tog ingen bild på det för jag
trodde att det skulle smälta bort innan kvällen. Men ack så fel jag hade.
Imorgon blir det i alla fall byte till vinterdäck. Längtar så tills snön ligger
riktigt tjockt. Det är härligt att promenera efter stigar som folk har plumsat
upp innan. Slingriga och så gropiga att jag nästan vrickar fötterna i mina
klackar. Men ska man vara fin så ska man.



Jag och syrran, förra året i november.
Kommentarer
Andie

Pratade med min pappa som är på jobb vid Malmberget tidigare i veckan och då berättade han att det var snö där. Här där jag är, är det fortfarande läcker höst med färgsprakande träd och hela kittet.

2010-10-13 @ 14:58:52
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Evelina

Åh jösses. Malmberget är ju så nära härifrån. Ibland får jag en känsla av att världen krymper mitt framför mina egna ögon. Det som förr var så fjärran i ens tankar, kan plötsligt hamna mitt på farstubron. Den kom till exempel när jag åkte förbi Uppsala i somras och tänkte att här bor ju du. =)

2010-10-13 @ 19:30:17
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!