2010-10-02 ? 17:57:57

Sveriges kallaste arbetsplats?

Hej! Guess what!? Jag har fått jobb på det jag tror är Sveriges kallaste arbetsplats.
Det är såklart Icehotel i Jukkasjärvi som jag talar om. Min intervju igår gick så himla
snabbt och efter bara en kvart fick jag erbjudande om jobbet. Jag är så himla glad.
Jag ska jobba i receptionen och sköta varma bokningar och alla utbokningar.

Jag tror detta kommer bli en himla fin vinter med massa spännande upplevelser. Tänk
vad mycket folk från olika delar av världen som jag kommer att få träffa. Wow!
Jag är överlycklig. 1 december börjar jag och får tom fira min födelsedag där. Trevligt!

Det kommer att bli lite pendlande Kiruna - Jukkasjärvi men det är ju bra att träna. För
i Norrlångträsk blir det mycket längre pendling.

Kika in på Icehotels hemsida för bilder.
Kommentarer
Andie

Kommer inte ihåg om jag grattade dig på facebook eller inte men jag säger i alla fall grattis till det coola ;-) jobbet!

2010-10-06 @ 15:56:18
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Evelina

Haha tack så mycket =) Fyndiga du.

2010-10-06 @ 19:02:30
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!