2010-10-27 ? 14:27:12

Vilken lycka när man hör brevlådan smälla till


.. och få se att ens beställning från Garderobsbutiken kommit!

Min order var fint inpaketerad. Dessutom fanns det ytterligare ett litet
knyte med grejer. Det var en så himla fin sjal som jag direkt svepte
runt halsen och ett par örhängen. Tack tack snälla rara Catrin.
Jag hade ju beställt massa fina tyger. Jag har så länge varit svag för
dessa så jag var så glad att de fanns kvar nu när finanserna till det fanns.
En var en duk som direkt fick pryda köksbordet. Den fick jag många
"Wow" för. De gröna blommorna är två gardinkappor till Norrlångträsk.
Bättre bild när de hängt upp! Det gula tygstycket funderar jag ännu på
vad jag ska göra med. Älskar mönstret. Några tips?
Kommentarer
Andie

Åh det är alltid lika roligt med paket!

2010-10-27 @ 22:11:56
URL: http://houseofwise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!