2010-09-09 ? 18:01:36

En lånad lista

Vad gjorde du kl 08 i morse? Steg upp och duschade på en gång.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Dukade fram för middag
Det sista du sa högt? Fan också
Vad har du druckit idag? Juice
Vad var det senaste du åt? Minimashmellows
Vad var det senaste du köpte? En ledsen blomma för 19 kr på ICA
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu? Dimma

Godaste glassmaken? Polka
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? JAPP!!
Sover du tungt? Nej.

Drömmer du mardrömmar? I Norrlångträsk olyckligtvis
Favoritklädsel? Enfärgat, inte för mycket mönster och inga tryck.
Favoritlåt just nu? Are you satisfied? med Marina and the diamonds

Vad ser du om du tittar till höger? En katt som ligger på min nydammsugade soffa.
Vad gör dig glad just nu? Att det finns hopp om liv ändå.
Vad ska du göra härnäst? Sätta in kycklingen i ugnen.
Höger eller vänsterhänt? Båda! ;)
Humör just nu? Lite nostalgisk
Favoritgodis? Surt
Kläder just nu? Svart spetsklänning, silverarmband och stövlar. Jag har ofta på skor inomhus. Hemma då.
Hur många kuddar sover du med? En memoryskum kudde.
Spelar du något instrument? Klarinett och hjälpligt gitarr och piano

Morgon eller nattmänniska? Morgon.
Vad är viktigast för dig? Att ha många människor kring mig.
Är du kittlig? Överallt

Snarkar du? Är jag riktigt trött så snussar jag
Stjärntecken? Skytt

Äckligaste insekten? Tvestjärtar
Stökigt eller välstädat? VÄLSTÄDAT
Vad längtar du mest efter just nu? Ett jobb
Hur lång är du? 163
Tycker du om kinamat? Gott men för svagt. Föredrar thailändskt. Men inte indiskt.
Tycker du om kaffe? Ett måste.

Vad dricker du till frukost? Blåbärssoppa
Sover du på någon särskild sida? Ytterst
Tycker du om att mysa? Ja <3
Är du en beroendemänniska? Japp
Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Jim.
Har du någon gång testat narkotika? Nej, inte ens cigaretter eller snus heller.
Välj ett ärr på din kropp? Brännmärke på vänster hand efter intensiv matlagning senaste nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!