2011-08-31 ? 15:35:40

Västkustens Varberg

Efter söndagsbrunchen blev det dags att besöka västkustens härliga Varberg
Titta på staden och hamnen
Besöka fästningen, spela minigolf och äta glass
Jag kan tillägga att jag vann minigolfen med många många poäng emellan ;)
Men anledningen till att vi åkte hit var för att jag ville så gärna besöka min brevvän igen. Vi började brevväxla när vi gick lågstadiet och kontakten har hållt sedan dess. Vi har träffas två gånger förr men senast var väl cirka 5-6 år sedan. Hon och hennes sambo bjöd oss på en underbar middag i deras fina lägenhet. Oj oj va trevligt det var!
Till natten checkade vi in på Best Western Varberg Stadshotell & Asia spa
Det var ett helt fantastiskt hotell!
Och man fick pannkakor till frukost!!! Lycka <3 <3 <3
Detta var västkustensemestern, imorgon blir det blogginlägg om glasriket och östkustens Kalmar och Öland.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!