2011-06-16 ? 08:54:41

Viridiflora

Vilken underbar tapetrulle jag fick utav Lisa. Den är grön och skön. Blommig och precis sådär som jag är svag för. Få se vad jag kan hitta på med den. Det kliar i fingrarna efter projekt. Stilande på bild är också kopparna jag fick förra gången men som inte fastnade på bild. Den lila är hittills godast att dricka morgonkaffet ur men man väljer lite sådär på känsla på morgonen. Brödlådan är köpt på Jokkmokks marknad 2009.
"Ordet viridiflora är latin och betyder just gröna blommor, så ser man det i samband med det latinska namnet, kan man vara säker att växten har mer eller mindre gröna blommor." källa:odla.nu
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!