2011-03-20 ? 11:27:17

Dagarna räcker inte till

Ett dygn borde vara dubbelt så lång. Just nu har vi gäster en vecka. Sambons
familj. Riktigt mysigt med mycket folk i lägenheten och att vara tillsammans. Men
samtidigt har man ändå hela flytten och packningen att tänka på. Snart är detta kaptiel
slut och ett nytt börjar. Det känns verkligen som så. Men nu ska vi passa på att bara
umgås. Detta är lite bilder från dagarna som var och är.
Först så har vi fått en underbar 50-tals takarmatur från mina föräldrar. De har också
fått den gratis. Gratis är gott. Helst när sakerna är lika underbara som denna! <3
Jag har tömt förrådet och vinden och bärt ut allt på släpet och kört till
tippen. Ett hemskt bestyr för en tjej med pressening i storm. Efteråt
var jag helt övertygad om att jag var värd nya skor så nya skor blev det.
Flyttlådorna hopar sig. Ju mer vi tömmer på saker dessto mer trevligt
folk får vi plats med. Tihi. Mysigt!
Ja ungefär såhär leker livet just nu. ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!