2011-03-14 ? 17:57:11

Fint och nytt

Ursäkta mms-bilderna. Men jag har inget i ordning i detta flyttkaos som
råder. Jag ville bara visa litegrann på vad fina saker jag fyndat på
garderobsbutiken! Ett vackert dekorerat midjebälte som jag får sååå
många fina kommentarer om vart jag än går. Sedan ett fint porslinarmband
som Catrin egenhändigt tillverkar. Porslinsbiten är från Rörstrands och heter
Siv. Jag blev så glad när dessa kom i brevlådan. Jag tog direkt på mig armbandet
och sedan skulle jag gå på toaletten. Men klantiga jag knallade rakt in i dörren och
mitt nya fina armband blev platt! =( Men jag har nog lyckats att böja tillbaka den
något sånär. Men just typiskt mig att paja något så vackert efter bara 30 sekunder.
Ibland blir man less på sig själv.
Kommentarer
Elisabeth

Jättesnyggt! Speciellt armband, ska också kika in där.

Går allt bra i flyttstöket? I sommar måste vi passa in ledigheter så att vi kan komma ut till er, kanske grilla, ta en kall öl, fara och bada? Gud vad kul det hade vart!



kram vännen, saknar dig!

2011-03-15 @ 13:19:37
URL: http://www.dagenselisabeth.blogspot.com
Evelina

Åh vilken ny fin blogg du har! =)=) Kollade på fb nyss och blev jättesaknig efter dig också. Men ni verkar ha det bra. =) Det glädjer mig!



Ja absolut, ni är så välkomna. I slutet av sommaren/hösten brukar vi ju fara ner mot vänernhållet vi med. Så då¨kanske vi syns igen. =)=)



Hoppas! Kram

2011-03-15 @ 20:23:22
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!