2011-03-09 ? 19:50:45

IKEA tur och retur

Igår fick jag äntligen komma till IKEA. Mor och far skulle dit så jag hakade på.
Tyvärr så var IKEA bättre i min fantasi än i verkligheten. Det är verkligen grymt
mycket jobb som man själv måste göra bara för att få handla billigt. Jag gillar
det inte. Dessutom var personalen på IKEA Haparanda/Tornio inte särskilt service-
inriktade. "Hejsan! Den bordskiva jag tänkte köpa var slut. Vad har ni för andra vita
bordskivor med minst 180 i längd?" Svaret var "Öhm kan du inte ta två 100 cm istället?"
"Nej det kan jag inte. Har ni inga?" Svaret "Öhm kan du inte ta två 100 cm istället?".
Okej... jag går nu...
MEN! Detta fick jag med mig i alla fall.
Sjövik skänk
Tobo tv-bänk
Vika amon bordskiva (150cm)

Vika Lerberg benbock x2
Bekväm kökspall
'
Marius pall x2
Öresund Toalettsits
Cecilia tyg
Kommentarer
Andie

Själv älskar jag IKEA, personalen hos oss är kanonbra fast jag har iofs inte haft så mycket samröre med dem då jag är van IKEA shoppare och inte behöver hjälp särskilt ofta. Synd att du råkade ut för en sulmulen anställde.

2011-03-11 @ 14:23:39
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
evelina

Tyvärr så var det inte bara det. Allt gick bara fel. Från när de planerade köket, till att fel saker låg på fel hyllor till att de slog in andras varor och vägrade ge mig pengar tillbaka på det. Så dum dag.

2011-03-11 @ 19:55:43
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!