2011-03-03 ? 20:53:18

Mina jobb smälte bort

Solen lyser och det är blidväder. Jag börjar oroa mig för att mitt jobb ska
smälta bort fast jag vet att den klarar ett tag i detta väder. Må säsongen bli
lång. Pratade idag med min jobbkontakt i västerbotten. Tyvärr så hade det
jobberbjudande jag fått blivit återkallat pga att de stängt ner flera kontor.
Så i april blir jag arbetslös igen. Inte alls roligt. Jag hatar verkligen att inte jobba.
Då blir det alltså att gå hemma hela dagarna igen. Hate it!
Kommentarer
lisa

ajaj d v a synd att d inte vart nå jobb =/ men du får säkert nåt nån annanstans :D många söker ju sommarvik nu :D ska hålla tummarna för dig !

2011-03-04 @ 16:14:39
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Andie

Förhoppningsvis hinner du ju söka flera jobb fram tills april så men tur kommer du inte att behöva vara arbetslös efter ishotellet. Önskar dig all lycka i jobbjakten.

2011-03-04 @ 22:09:48
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!