2011-03-12 ? 14:06:10

Tänd ett ljus till minne av...


Oj jösses vad mycket är sorgligt just nu. Först katastrofen i Japan. Jag ryser
i hela kroppen när jag tänker att det händer just nu. Att det kan ske något
så hemskt. Sedan hittade jag ett fb-evenemang. Tänd ett ljus till minne av.
En nära vän och klasskamrat gick bort i en lavinolycka. Det har redan gått
fem år sedan. Men det är fortfarande hemskt sorgligt och jag tänker på hans
familj väldigt ofta. Ibland kan man fortfarande inte tro att det är sant.
Detta ljus är för alla drabbade i Japan och deras familjer och anhöriga. Första
april kommer ljuset för min vän.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!