2011-05-22 ? 15:11:00

God söndag


Det är lite tyst och öde här. Men tiden efter jobbet rinner så fort iväg. Det är ganska ogreppbart fastän jag får mycket gjort. Igår delade vi upp sakerna. Bara en sådan sak. Men jobbet går fortfarande bra och jag har fått lära mig att servera! Jag tror till och med att jag blivit rätt duktig på att bädda sängar också. Kanske får jag börja göra det här hemma också. Men bara kanske. En annan sak jag hunnit göra rätt mycket är att baka och äta scones. Köpte denna sylt i västerbotten och den var så god till scones. Söt burk också. Hoppas ni har en god söndag! <3
Kommentarer
Anna

Har du slutat blogga!!!???=D´

2011-05-25 @ 19:32:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!