2011-05-31 ? 00:33:39

I've been hangin' around for a year at the lost and found. Waiting for a chance to be seen. Honey, take a shine to me

Nu när jag senast var till NLT och fick mitt vardagsrum iordning. Så blev jag så himla sugen igen på att inreda med fler smarriga prylar. Det som skulle vara pricken över i. Eller egentligen det lilla extra bakom soffan vore en golvlampa. En sådan här liknande är jag ute efter. Med flera armar. Tjusigt!
Från det ena till det andra. Igår natt upptäckte jag att fiskmåsar kommit till stan och att gräsmattorna blivit gröna trots den otroliga bristen på ens lite sommarvärme. Men jag har fått äta kulglass i ösregn och det var gott det med.
Kommentarer
Lisa L

En sån lampa har jag också försökt hitta ! Dom e sååå snygga :D dom jag har sett har dock haft för hög prislapp =/ passerade ditt hus igår.. kram

2011-05-31 @ 06:57:19
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
evelina

Jag hittade en för 2-3 år sedan med jättebra prislapp här i Kiruna. Men dum som jag var så köpte jag aldrig. =( Var mer inne på svarvade lampfötter då. Dumt dumt dumt...

2011-05-31 @ 11:58:06
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!