2011-11-20 ? 09:34:35

Är i underbara nlt denna helg. Det är sig ...

Är i underbara nlt denna helg. Det är sig likt men ändå inte. Nya hus har kommit och andra har jämnats med marken. Små förändringar och förbättringar. Jag undrar om jag verkligen varit borta så länge. Det är i alla fall en vecka innan första advent och bygranen kom upp i dagarna. Första gången jag hinner se den. Men allt känns så konstigt i brist på kyla och snö. Violerna blommar i min rabatt, rosenbusken har skjutit nya skott och jordgubbslandet som jag trodde jag nattat för vintern har full växtlighet. Ingenting är som det ska. Men ända är allt sant. Jag griper tag i denna stund av lycka och njuter allt vad jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!