2011-11-23 ? 19:46:58

Modeller för en dag!

Förra helgen var jag, mamma och pappa i Hedenäset och satt modeller när syster gjorde sitt gesällprov. En heldag med styling, mys och massa inspiration!
Jag fick en underbar håruppsättning som jag aldrig ville ta ner igen. Glada puffar!
Såhär fint fick jag gå på IKEA i Haparanda/Tornio sedan. =D
Pappa fick också en ny häftig frisyr.
Och mamma klippte sig också så tjusigt.
Min syster!!
Inspiration...
och tidningsutklipp med syster!
Jag hittade en till med liknande frisyr som mig! =D
Kommentarer
Miki

AWESOME hairdo! ;D



Hope you're getting ready to have a great weekend! ;)



Miki.

2011-12-08 @ 21:33:27
URL: http://mikisscrapbook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!