2011-10-28 ? 21:20:00

Vems lilla hjärta slår?

Nu är det inte många veckor kvar. Denna vecka kände och såg jag för första gången en fot sticka ut från sidan på magen. Ibland kan man känna något hårt luta mot magen. För man handen dit och trycker lite tillbaka så flyttar det sig. Lilla bebisen då. Idag fick vi även klart ett flicknamn ifall att det blir en flicka. Magen fick dokumenteras med bilder igår. Den är inte så jättestor och min vikt går bara sakta sakta uppåt. Men naveln finns knappast kvar någonmer.
Kommentarer
Elin

Vad mysigt!

Haft alienupplevelser ett bra tag nu men det är härligt. har inte gått upp något i vikt än men jag var så stor innan så det är bara bra. Vilken härlig bild ;-) själv har jag bristningar och ser ut som f*n så ids inte fota :-)

2011-10-28 @ 23:10:38
URL: http://elinikiruna.blogspot.com
CJ

Spännande, lycka till!

2011-11-06 @ 19:23:09
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!