2011-09-10 ? 19:27:09

Något oförklarligt sker

Nu verkar det vara på det här viset att jag har något oförklarligt som sker i huset i Norrlångträsk. Det är inget man egentligen behöver vara rädd för eftersom huset i övrigt är så lungt och harmoniskt. Men det finns en plats i huset vart inte lugn råder. Låt mig förklara närmare... Först när man stegar in genom ytterdörren möts man av en varm känsla. Huset känns inbjudande och harmoniskt. Känslan behålls i alla rum. Jag har haft många besökare som påstått detta och det känns ju bara toppen. Men nu är det en handfull också som känner av samma obehag när man ska sova i vardagsrummet. På höger sida av rummet har jag ställt en bäddsoffa. När man sover på yttersta delen av den så får man inte alls bra nattsömn. Man känner ett tryck uppifrån, över bröstet, som gör att du knappt ens kan röra dig. Det känns verkligen som att flera ton luft pressar en nedåt. Ignorerar du detta blir du väckt av "någonting" åtskildiga gånger under natten. Ibland dras även täcket bort. Jag har även upplevt att jag drömmer ohyggliga mardrömmar när jag sover där och jag är verkligen ingen som drömmer mardrömmar annars. Men då vaknar jag upp mitt i natten och är verkligen vettskrämd och jag kan inte minnas mina drömmar utan bara känslan av dem. Men lägger du dig på innersidan av soffan så får du sova lungt. Inga problem alls. Jag kan som inte förklara detta. Detta är inte heller något jag tänkt på förut förän jag fick det bekräftat av andra som upplevt precis samma sak!

Jag antar att jag måste möblera om lite om jag inte kommer på andra råd.
Kommentarer
josefine

tack snälla! :) allt bra?

2011-09-11 @ 14:12:51
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!