2011-09-09 ? 21:45:26

Varm choklad, bilbarnstolar och lägenhetssök = FREDAG

Ikväll är det en varm chokladkväll i Kiruna. Dagen har tillbringats i bilaffärer och tittar på bland annat baby bilbarnstolar. Vilken djungel. Men det känns ändå helt OK. Jag har på känn att vi har en lägenhet på gång snart. Hur länge som helst kan det ju inte ta. Snart snart snart kanske man får dricka varm choklad i egen lägenhet och inte hemma hos mor och far eller på campingen. Nu ska jag fara upp till campingen och vänta på att Armin slutar jobbet för ikväll. På tisdag börjar jag förresten mitt nya jobb! Receptionist på ripan. Ska bli underbart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!