2012-08-25 ? 21:46:09

Filmmys i sena augustikvällar

Nu när kvällarna är mörka och midnattssolen är endast ett minne blott så har jag återupptäckt tjusningen med att se film! Så det har blivit några stycken de senaste kvällarna. Nu har vi äntligen blue ray spelare då vi köpt en begagnad ps3 så vi har tittat på Avatar, Sherlock Holmes A game of shadows, Kung fu panda 2 och Trolljägaren. Ni har säkert hört om de tre första men det är den fjärde som jag vill skriva om här. Vilken otroligt rolig och spännande film!! Den är filmad som en hemmagjord dokumentär för skolarbete av tre norska studenter. De har bestämt sig för att ta reda på vem som ligger bakom tjuvjakten på björn som pågår i området. Men deras reportage tar dem längre och längre ut i skogen. Men tjuvjägaren som de förföljer visar sig inte jaga björn utan något mycket vildare än så. Finns det troll i norge? Jag tror det...
Kommentarer
Andie

Åh film, hur kan man leva utan det! Men jag kan berätta att maken min sprang omkring här hemma i typ 2 månader och ropade Troll lite titt som tätt efter att ha sett Trolljägaren.

2012-09-03 @ 21:37:29
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!