2012-08-27 ? 08:44:00

Kreativitehta


Nu har jag änligen beställt material till en ny tofsmössa och luhkka åt Niilas. Förra vinterns färg var grön men denna vinter så blir det klassisk blå. Tanken är att jag ska handla de flesta band som jag behöver från Kiruna och samtidigt köpa matchande band till en kolt också. Men vi får se hur samarbetsvillig min symaskin är. På bilden ser ni den blå babycorden som blir tofsmössa, de röda bandet och innerfoder med blåbär. Nästa måndag börjar förresten min samiska kurs. 1 år plugga distans via Uppsala och det ska i slutändan ge mig ett ordförråd på 500 nordsamiska ord. En bra start. Äntligen!
Kommentarer
sofie

han kommer bli jätte fin i de blå färgerna! åh så kul att läsa på distans, är riktigt sugen på att läsa något själv jag med!

2012-08-27 @ 21:27:06
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Anna

Duktiga syster yster!!!

2012-08-31 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!