2012-01-15 ? 23:34:59

Det kommer mera

Jag har som inte riktigt tid eller hjärta att lägga ner på bloggandet just nu. Först och främst vill jag vara så mycket jag kan med min nya lilla familj. Lära känna dem och bara känna sådan enorm kärlek till dem. Jag kan sitta och titta på lilla Niilas i timtal. Pussa på babyfötter och känna små babyhänder greppa mitt pekfinger. Se hans små förändringar som kommer så snabbt från dag till dag. Liten hade växt en centimeter och gått upp 300 gram på en vecka! Min lilla pojk växer så det knakar och jag vill inte missa en enda sekund av det. Men imorgon eller på tisdag ska jag försöka hinna fota alla presenter som Niilas har fått när han kom till världen. Måste passa på när det finns dagsljus. Vi har inte jättemycket lampor kvar i lägenheten när julbelysningen tagits ner.
Kommentarer
Stephanie

Grattis till nya lilla familjen!

2012-01-16 @ 08:53:19
URL: http://vargdrommar.blogspot.com/
Sandra

Åh njut i massor av liten. Man får bara tiden en gång. Och den är ju underbar.

2012-01-16 @ 12:15:18
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Anonym

Ja också vill vi ju se kort på erat lilla underverk :D kram

2012-01-16 @ 20:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!