2012-01-10 ? 16:44:03

Sista dagen - mysig middag och kvalitetstid

Igår hade vi baddag av hela familjen. Sedan tog vi en ordentlig barnvagnspromenad upp på stan. Lånade min studentlitteratur på biblioteket. För om 6 dagar så börjar jag studera kursen Projektledning. Sedan var vi en sväng på Wennbergs sameslöjd och letade en mössa åt Niilas men hoppas på att hitta bättre under Jokkmokks marknad istället. Istället tog vi en fika på nya caféet i nya Gallerian. Ytterligare en helmysig dag!
Sedan tog Armin och lagade en helt fantastisk middag. Med fläskfile i bacontäcke som gömde citron och örter. Till det bakad potatis, morötter, lök, minitomater och en sås som smakade himmelskt. Det var så gott att jag aldrig ville bli mätt.
Till det drack vi en exklusiv blåbärsdryck från Systembolaget. Den är helt alkoholfri och är så koncentrerad att den i smaken känns som att dricka vin. Saxhyttegubbens Blåbär 100 % var tydligen så exklusiv att jag (höggravid vid tillfället) var tvungen att visa legitimation för att få köpa den alkoholfria drycken. 69 kronor för 33 cl. Men den rekommenderas! Med den fick vi inviga våra nya rödvinsglas från Kosta Boda.
Idag har i alla fall Armin börjat jobba igen. Det känns hemskt trist då vi haft så många mysiga dagar ihop. Men jag antar att en vardag måste komma till slut.
Kommentarer
Lisa L

Å herregud så GOTT det dära ser ut :D MUMS ! kram

2012-01-11 @ 09:02:01
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Stephanie

Åh, lilla bebis! Så fin!

2012-01-16 @ 08:50:32
URL: http://vargdrommar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!