2012-07-15 ? 13:55:22

Fångsten

Tillbaka på land och pappa Armin och Niilas tittar på fiskarna som vi fått. Men jag måste säga att hela min värld fortsatte gunga som båten på havet en god stund efter jag stod tryggt på land igen.
Storasyster visar mig hur man ska hålla i en fisk på rätt sätt.
Storasyster och Armin rensar fisken. En del blir filéade och andra bara urtagna.
Armin visar upp den största makrill han någonsin sett!
Men det var fler än vi som hade ögonen på fisken.
Storasyster var så duktig på att hjälpa till!
Djurvän som hon är så matade hon fiskmåsarna med renset från fisken.
De hade ett riktigt kalas!
Och det hade vi också sedan på grillfesten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!