2012-06-01 ? 13:01:19

Uppdaterat CV - Check!

Bild lånad härifrån
Nu har jag en utbildning i projektledning i mitt CV som jag är väldigt stolt över. Jag har just gjort min första 4 timmars tenta i bokföring och räkenskapsanalys så förhoppningsvis får jag skriva in det också i mitt CV inom kort. Om jag får utvärdera detta med att plugga och vara mammaledig så är det möjligt. Men oftast väljer man ju att umgås med sitt barn när man egentligen borde studera men det är ju rätt självklart. Man vill ju inte vara ifrån sina små! Men jag borde ha passat på att göra mer klart medan Niilas var riktigt nyfödd för det blev tidsbrist nu på slutet när man ska roa en baby om dagarna och plugga endast på kvällar. Men jag är inte avskräckt. Till hösten blir det lite roliga studier. Språkkurs i nordsamiska!
Kommentarer
Andie - med ett vilt Pyre i famnen.

jag tycker du är så fantastisk som pluggat med en liten bebis. Själv skulle jag aldrig klara det.

2012-06-11 @ 13:30:55
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
evelina

Tack så mycket Andie! :) Det går så länge barnet är friskt och sover bra. Nog skulle du klara det. Men det tar lite tid i anspråk och några timmar från nattsömnen. ;)

2012-06-14 @ 00:07:45
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!