2012-05-08 ? 13:17:00

Hjärtalasagne

Jag är ju lite fascinerad av gullighet. Så därför kan jag inte låta bli att klippa hjärtan till min lasagne av mjuka lasagneplattor.
Det blir som matlagning med den lilla "extra kryddan" kärlek!



På tal om gullighet så var det för gullighetens skull som vi köpte sex stycken småportions pajformar på Åhlens. De passade vi på att prova med årets första rabarber och en smuldeg.
Det smakade underbart att äta när man satt uppkrupen i soffan under en filt och tittade film medan snön vräkte ner utanför. Hurra för mat och kärlek!
Kommentarer
Andie

Vilket bra tips på vardags kärlek!

2012-05-08 @ 21:00:10
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Armin

Den är inte bara gullig, den är hur god som helst med min kära.

2012-05-08 @ 21:53:55
Sofie

Oj här snackar vi duktigt när man gör små hjärtan av lasangeplattorna! Blev ju så fint, men har aldrig ens tänkt tanken att man kan göra det!

2012-05-11 @ 23:15:53
URL: http://blomstertappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!