2012-05-27 ? 22:01:01

Min allra första morsdag!


Vilken härlig första morsdag jag haft! Det har varit helt underbart att få vara med och bli firad denna dag. Hela jag bara bubblar av lycka och stolthet. Nu har jag massa tårta i magen, sol som kittlar i ansiktet och ett allra första morsdagskort. Dessutom har jag en gosse som sover sött efter att ha fått vara ute för första gången i sommarvärme. Han var så underbar och skrattade när han fick vindpustar mot ansiktet. Jag ska visa en massa bilder sedan. Just nu vill jag bara sova. Jag är trött men lycklig.
Grattis alla mammor på
Dessutom vill jag skicka ett extra stort grattis till Andie i trädkojan som också fått fira sin första morsdag idag! http://upinmytree.wordpress.com/
Kommentarer
Andie

Åh vad gullig du är! Tack så mycket, jag håller med dig det var verkligen mysigt att fira sin första morsdag.

2012-05-29 @ 15:25:51
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!