2012-11-20 ? 21:20:59

18 dagar

 
Nu har vi bott i vårt hus i 18 dagar allredan. Det är konstigt det där. Först väntar man och väntar och varenda dag går så långsamt. Ett dygn känns som en vecka. Minst! Men nu när vi är här så springer dagarna så snabbt att vi inte ens kommer ihåg att ta in posten. Ja det är faktiskt sant. Jag trodde att jag eldat upp vårt Annonsblad eftersom jag inte hittade det någonstans men sanningen var ju att jag inte tagit in någon post på 5 dagar. Jag undrar liksom 'varför inte?' 'vad har jag gjort istället?'

Under helgen har vi haft Niilas storasyster här. Dagarna innan har jag jobbat på som en galning med att göra hennes rum till ett mysigt men ändå fräckt och tufft ungdomsrum. Jag tycker faktiskt att jag lyckades väldigt bra och hon var mer än nöjd! Det var härligt att se. Glada barn det gillar vi. 
 
En annan som var glad över att storasyster var med oss var ju Niilas. Han var så kärleksfull med henne. Höll om henne länge och ofta. Han hade inte tid att sova utan ville visa upp sig själv och allt han kunde åt henne hela tiden. Storasyster sa något så fint när hon åkte ' Den bästa present jag någonsin fått är lillebror' Så härligt att de känner likadant för varandra. 
Kommentarer
sofie

så mysigt med s¨dan syskonkärlek! jag hoppas så att det blir så här hemma med sen när de växer upp...vad heter du på instagram?!

2012-11-20 @ 22:17:32
URL: http://blomstertappan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!