2012-10-31 ? 20:57:00

En hundängel

 
HJÄLP, jag dör av sorg. Hjärtat är så tungt just nu. Min systers hund Narpi har gått bort tidigt imorse.
Allas vår favorit och min tandkyssarvän. Vilka äventyr vi haft. Vi har varit på skoterresor, fiskat, varit på björnjakt och kastar oräkneliga pinnar och snöbollar ihop. Han har alltid varit med de senaste 11 åren. För bara någon dag sedan funderade jag över hans julklapp. Men nu är han borta. Åh vad jag önskar honom tillbaka. Finaste finaste Narpi. Vem ska man nu trängas med på skotern i vår? Du kommer vara enormt saknad. Tack för att du fanns kompis!
Kommentarer
CJ

Jag beklagar. Det är så sjukt tungt när ens husdjur går bort, de blir ju som familjemedlemmar. Stor kram!

2012-11-05 @ 16:53:14
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!