2012-10-07 ? 20:23:53

Köp, sälj och byt!

 
Jag gillar när man kan fynda i andra hand. Allra helst barnkläder i de små storlekarna och säsongskläder. Sådant som knappt hinner bli använt och att de har gått igenom någon tvätt är också helt okej. Men inte sådana kläder som kan bli urtvättade såklart och tappa alla goda egenskaper. Men dessa överdragsbyxor fick jag köpt till Niilas via Facebook Kiruna Fyndtorg för endast 50 :-. Didrikssons dessutom. Bra märke och de satt helt underbart.
 
Jag har förresten startat en egen Facebook-grupp som heter KIRUNA BYTESMARKNAD. Gå gärna med i här! Om du bor i Kiruna förstås. :) Tanken med gruppen är att byta saker med varandra. Inget köp eller sälj. Jag hade i tankarna exempelvis när man flyttar ihop och inser att man har dubletter av någonting och hade hellre behövt en micro istället. Så kan man ju byta den lilla sovrumstvn mot en fungerande micro. Eller så kan man ju byta bara för nöjes skull också såklart. :) Bytesmarknaden är redan i full gång med 600 medlemmar på en vecka. Hittills har jag bytt till mig hemmabakat fikabröd. Det var ingen dum deal! ;) Så är du Kiruna-bo, gå med och byt saker med oss!
 
Kommentarer
sofie

Vilken bra idé! jag skulle lät gått med om jag bodde i Kiruna! jag har hört flera som gjort riktiga fynd i olika facebooks grupper just när de köpte fina barnkläder för i princip ingenting! Vi behöver köpa på oss en hel del inför vintern så ska in och se om jag hittar någon grupp att gå med i!

2012-10-08 @ 10:30:16
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Andie

Vilken kul grupp du startat. Tyvärr bor jag ju alldeles för långt bort för att gå med men jag hoppas att du får byta till dig massor av användbara saker.

2012-10-10 @ 23:29:58
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
evelina

Tack för de snälla kommentarerna! Det har blivit riktigt bra drag i den gruppen faktiskt och jag får höra många lovord från medlemmarna. Det är riktigt roligt!

2012-10-11 @ 23:32:34
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!