2012-09-01 ? 22:31:00

Höstmarknad i sommarljus

 
Idag lyste ju solen som värsta fina sommarvädret!! Dessutom så var det ju andra dagen på Kirunas höstmarknad samt första dagen i nya månaden. Välkommen september!
 
 
Vi tog med mormor och gammelmormor på marknad.
 
 
Finvädret lockade många besökare.
 
 
Vi fann mycket fint... bland annat...
 
 
Världens gulligaste dockvagnar. Om Niilas vore lite större så hade jag nog köpt en. Men får spara det till nästa höstmarknad.
 
 
Små korgstolar. Lika fin dem också.
 
 
Niilas fick en ballong och ett paket plåster med "Bilar"
 
 
Sedan köpte jag denna fleecejacka åt Niilas. Inte på marknaden men på HM. Älskar färgerna! Jag tror den kommer att passa utmärkt till hans tofsmössa som jag får börja sy i nästa vecka. På måndag får jag hämta mina tyger från postens utlämningsställe. På måndag eftermiddag börjar också min kurs i nordsamiska distans via Uppsala Universitet. Skolpepp!
 
 
 
 
Kommentarer
sofie

åh vilken fin fleecejacka, så glad man blev av den!! marknad är ju så kul att gå på och vilka fina dockvagnar och små korgstolar!kram

2012-09-02 @ 14:20:57
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Michan

Vad mysigt med marknad, jag gillade korgstolarna dom var jätte fina

2012-09-04 @ 10:06:58
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!