2013-04-03 ? 14:52:27

Tre i rad från Instagram

 
Som ni kanske såg på före-bilderna så stod det ett lågt fanerbord i Niilas rum. Men även den har åkt med i minimakeovern. Först fick jag slipa och tvätta. Sedan målades den blå med lackfärg från Lakkapää. 
Igår kväll tejpade jag hela bordet med maskeringstejp. Ska visa er knepet jag hade för att få fram själva bilbanan i ett senare inlägg. Idag har målningen av vägen påbörjats och mer och mer maskeringstejp åker av. Det blir en rondell, en parkering, lite vägar, vägmarkeringar, övergångsställen och förhoppningsvis några vägskyltar också. Riktigt barnsligt roligt pyssel!
Kommentarer
Sofie

Återigen, vilken galet rolig och bra idé! Väntar med spänning att se hur de blir när det är klart!

2013-04-04 @ 07:20:56
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Mrs Andie

Åh jag kan se det framför mig hur Niilas sitter och leker vid det där bordet.

2013-04-08 @ 20:18:19
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!