2013-01-11 ? 21:53:33

Sia och Kristoffer (Vem älskar inte namnet Sia?)

 
 
Jag har nyss medverkat (om än endast i bakgrunden) på releasefesten av Andrea S Vessmans nya bok Sia och Kristoffer. Författarinnan är också känd som Andie i trädkojan - KIKA IN HENNES BLOGG!
 
Men som ni ser på bilden så har jag ju faktiskt redan boken och jag har redan börjat läsa den! Smygpremiär alltså! Det jag gillar med Andreas böcker är att hennes karaktärer är så lätt att tycka om. De är sådana där härliga personer med hjärta och smärta. Man vill liksom bara hoppa in i boken och börja umgås!
 
All lycka till kära vän med din nya bok. Nummer tre faktiskt! Du är fantastisk!
 
Kommentarer
Mrs Andie

Åh vilka goa ord du skriver! Tack! Tack! Tack! för att du sporrar mig! Hoppas nervöst på din fullständiga recension av boken när du läst klart.

2013-01-12 @ 00:50:10
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!