2013-03-18 ? 13:14:24

Lilla sjuklingen

Niilas just innan han blev sjuk.
 
Sedan i torsdags har vi haft en väldigt förkyld gosse som äter dåligt och är trött hela tiden. Inte alls roligt. Jag saknar min pigga och glada Niilas. Nu tåras ögonen på honom och trycker man på kinderna så kommer det ut tjocka gula snorbubblor ur båda näsborrarna. Fast ändå med all denna klet så är han världens goaste och vill kramas och pussas hela tiden. Vem kan låta bli. Det är snor exakt överallt men det tar vi tag i sedan.
 
Jag har försökt komma i kontakt med hälsocentralen idag. Ringde direkt kl 8 när telefontiden började. Jag skulle bli uppringd kl 9.40. De ringde kl 10.50 istället och endast två signaler. Så uppgiven mamma just nu! Fast jag hade telefonen i handen så hann jag inte svara. TACK sjukvården för det!
 
Dessutom kryper Niilas lätt upp och ner från soffan nu för tiden. Men just idag så missade han nedfarten och hamnade med huvudet före på mattan. Så bula i pannan och litet litet sår på pannan under "mamas babysitting". Inte bra alls. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!