2013-03-31 ? 23:50:00

Påskdagen - pimpeltävling i Torneträsk

 
Idag har vi varit i Torneträsk på pimpeltävling. Vi hade himla tur med vädret för det var soligt precis de två timmarna som vi skulle sitta på isen och försöka fånga stora hajabborren.
 
 
Niilas och pappa myser på skotern.
 
 
Blivande storfiskare!
 
 
Lite mys med mamma.
 
 
En powernap mitt i tävlingen kan vara behövligt. Sussar gott inlindad i morfars Fjällräven luhkka.
 
 
Fast vi inte fick ett enda napp så vann vi ända allihopa pris! Min mor vann en norrskenstavla av Utsi, min pappa vann spännband, Armin vann faktiskt 28 stycken toalettrullar (!) och Niilas vann presentkort 250 :- på ICA, ett par rosa örhängen med nitar, ett par strumpor storlek 42 och filmen Kenny Starfighter. 
 
 
En lyckad dag!
Kommentarer
Mrs Andie

Jag diggar verkligen Armins pris! :-D Roligt att ni fick priser trots utebliven fisk.

2013-04-06 @ 20:42:59
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!