2012-08-03 ? 12:19:00

Bli min gäst!

När huset var målat och förråden och gäststugan tömda så såg jag äntligen alla möjligheter med gäststugan. Snabbt var jag ut och skurade igenom alla väggar, golv och tak. Jag bar in köksbordet och stolarna som jag hade till övers och hängde upp min gamla kökslampa. En överbliven hylla passade in perfekt och mattor hade jag också över i massor. Plötsligt kändes gäststugan riktigt mysig. Det var bara en sak som fattades. En bäddsoffa! Åh tänk vilken tur jag hade som fick en alldeles gratis och precis en sådan som jag hade visualiserat in till gäststugan. Den var i verkligen toppenskick! Så jag åkte in till Sunnanå och hämtade den. Det var verkligen slutklämmen för gäststugan. Bilder kommer för den som väntar!
Kommentarer
Andie

Det låter som The Secret har varit i farten. :-D Jag väntar ivrigt på gäststugebilder.

2012-08-10 @ 23:26:00
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!