2012-03-18 ? 22:38:12

14 Something I am reading

Hemma hos oss finns det alltid nya mat-tidningar. Inte så förvånande kanske.
Det är trevliga att bläddra i och läsa goda recept och titta på vackert porslin.
Oftast behöver jag bara peka på vad jag blir sugen på och så fixar Armin det.
Men dessa två recept har jag på min "att göra-hög"! Citronmarshmallows och..
... egen kaffeost!
Ibland har jag funderat på att göra en matlagningsblogg tillsammans med Armin. Han lagar ju så mycket god mat. Jag kan fotografera den och skriva recepten på bloggen. Det är ju värsta bra samarbetet! Men ännu har det inte blivit att fast jag har bilder på nästan allt vi lagat.
Kommentarer
Sofie

vilken lyx, bara peka och sen få det serverat!! å ja, det är ju en suverän idé med en matblogg ihop! Det är ju så kul att surfa runt på olika bloggar och leta efter inspiration! Den tårtan på bilden högst upp och som är på tidningens framsida funderar jag på att baka till ett av lill-loppans 1 års kalas, tycker den låter så god!!

2012-03-20 @ 14:28:18
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Andie

Det låter som en klockren idé faktiskt. Annars kan du ju alltid skriva inläggen här :-D



Du måste skriva hur citronmarshmellowsen blev när du har haft tid att baka? laga? den.

2012-03-20 @ 21:38:31
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!